یک انقلاب درونی در شرف وقوع...

طی دو سال گذشته نگذاشته ام موهایم نفس بکشند.تا رسیده اند به شانه ام کوتاهشان کرده ام.حالا هم به بهانه ی ریزش مو زده به سرم موهایم را بتراشم؛بعد عروسی آخر تابستان.ولی انگار ریزش مو  واقعن فقط "بهانه" است.جایی خواندم هر وقت زنی موهایش را کوتاه میکند یعنی میخواهد در زندگیش انقلاب و تغییری راه بیندازد.راست میگوید؛اقلن درباره ی من.دارم فکر میکنم چند بار طی دو سال گذشته در وجودم انقلاب شده و حالا حسابش از دستم در رفته...
حالا هرچه به موعدش نزدیک میشوم موهایم بیشتر دلبری میکنند.نگرانم و میترسم باز جا بزنم و انقلاب درونی در شرف وقوعم شکست بخورد...
نظرات 4 + ارسال نظر
آنا یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 23:47

غیرقابل پیش بینیه!

من زده به سرم...
میتراشم...:))

آنا یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 14:15 http://aamiin.blogsky.com/

البته این کار تو بچگی خوبه اما تو بزرگسالی ممکنه موهات وقتی درمیان دیگه مثل قبلشون نباشند. حتی من دیدم موی لخت تبدیل شده به وزوزی. یک وقت نکنی بعدش پشیمون بشی.

تو در شرف 20سالگی به نظرتون چطور میشه...؟!:))

سحر الف پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 09:35

تراشیدن هیچ تاثیر مثبتی نداره....فقط روحیه ات نابود میشه...برو نوک گیری کن

باید فکر کنم...
دو ماه وقت دارم...:)

سحر الف پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 08:18

عزیزم لطف کن اون موهای بیچاره رو ول کن خب؟انقلاب درونی ربطی به قد موهات نداره.برو رنگشون کن.هم بهتره هم انقلابی تر هم زیبا تر

نه.میتراشم.واقعنم موهام بدجور داره میریزه.دلم میخواد رنگ کنم.ولی الان رنگ کنم کچل میشم...:((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد